spontanjogg

Har suttit som en falukorv på min datastol hela dagen idag och mosat med mekaniken. Gick helt okej måste jag säga och det var verkligen en bra idé att köra lite själv. Ryggen tyckte dock inte att det var så roligt. Försökte verkligen sitta rakt men jag säckar ihop på en gång. Falukorv var ordet. När klockan blev fyra var jag verkligen tvungen att röra lite på mig så jag hoppade i träningskläderna och stack ut och spontanjoggade en sväng. Har aldrig sprungit här så jag visste ingen bra väg men jag sprang så rakt fram det gick och vände när jag började bli trött. När jag kom hem mätte jag på eniro och konstaterade att det blev ungefär fyra kilometer. Bra där. När jag ändå var i farten stack jag till friskis och frös mitt träningskort över sommaren så nu kan jag träna hela höstterminen också på samma kort. Fantastiskt.

Om en natt och en tenta är det sommarlov. Huuur underbart? Jag tror ju nästan inte att det är sant att jag har gått två hela år på det här stället. Hua. Jag hoppas på en hejdundrande tentafest med heeeela klassen imorgon kväll!!

Puss och godnatt

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback