jobb

Har klarat av den första arbetsveckan. Oh the joy. Centrum - kolarn - längorna på ängkärrsgatan - västerhöjden fick jag i år. Cykel igen alltså. Har övat med Pernilla i tre dagar men på måndag är det meningen att jag ska klara det själv. Centrum är rörigast. Mycket fram och tillbaka och jättedryga, smala "råttfällor" till brevinkast. Resten säger sig själv lite och är inte jättekrångligt. Soft med lite postlådor och inte bara trappuppgångar som på göklund. Men men. Får se hur länge jag får hålla på. Målet är att hinna till träningen klockan sex på måndag. Kan bli svårt. Hoppas att det kan låta bli att ösregna som det gjorde idag. Slemmig blöt reklam är nog precis lika tråkig att läsa som att dela ut.

Kan inte riktigt fatta att det redan är midsommar. Hej och hå. När hände det? Skönt med en tredagarshelg. Fötterna och vaderna och ryggen tycker att det ska bli himla skönt att slippa stå och gå och cykla och gå i trappor konstant på några dagar.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback