fatta med noll

I Uppis trallar det omkring en himla massa lyckliga studenter idag och hemma i Hofors är det studentbal. Jag hade också gärna varit en lycklig trallande student och gått på bal men istället är jag en olycklig och puckad student som pluggar mekanik II och fattar absolut så lite som någon människa någonsin kan fatta om elasticitetsmoduler och svängningsekvationer och stötapproximationer och rörelsemängdsmoment och andra fina ord på minst 19 bokstäver. Vi förgyllde i alla fall kvällen med att beställa pizza och få den utkörd till Ångström. Kanske den bästa idén. 

Imorgon är min plan att jag faktiskt ska försöka lära mig någonting och därför tänkte jag att jag skulle sitta helt ensam ett tag på förmiddagen och försöka trycka in saker i min egen takt och inte bli stressad av att de andra fattar och inte jag. Efter lunch sen kanske jag sluter upp med de andra. Vi får se.

Nu blir det ett hopp in i duschen och sen sova.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback