wrap

Idag hade vi föreläsning från 8-10. That's it. Fantastiska schema. Vi satt kvar i skolan till halv tolv och sedan cyklade vi ner på stan och gick på café. Där stod valet mellan en baguette med ost och brieost eller en ost- och skinkwrap. Jag valde wrapen. När jag bet i den visade den sig varken innehålla ost eller skinka utan istället något jätteäckligt kött och ägg. Och det var inte så att jag fick fel macka, Linda köpte en lika dan och hade exakt samma innehåll. Hur kan man stå och säga att det är ost och skinka i en macka när det verkligen verkligen inte är det? Den var verkligen inte god och verkligen inte värd sina 49 kronor. Jag antar att jag borde ha klagat. Besviken.

Efter den hemska mackan gick jag till friskis och avverkade ett styrkemedelpass redan klockan halv fyra. Helt sjukt. Det var ljust ute när jag cyklade dit. Fantastiskt. Chillade jättelänge i bastun efter träningen och sen gick jag och handlade. Kom hem halv sex, som om jag skulle ha kommit direkt från skolan. Hej och hå.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback