bajsdag

När jag kom utt till cykeln imorse hade någon stulit min cykelkorg och fästet till min framlampa. Vem gör sig besväret att stjäla en cykelkorg som sitter fast med hänglås? Och vem stjäl ett fäste utan en lampa? Lampan har jag tappat bort så det gjorde inte jättemycket. Faktum är att jag hade monterat ett nytt fäste bredvid för en ny lampa men det satt kvar, fantastiskt.

Den här gången fick jag fem poäng på elektromagnetismen. Av 27. Tolv var godkänt. Får jag gråta eller? Jag hatar det. Hatar hatar hatar hatar. Jag har aldrig kuggat förut. Nu har jag kuggat samma sak två gånger. Jag vill inte. Känner mig sämst sämst sämst sämst. Och hon är så himla himla otrevlig vår föreläsare så man vågar ju inte fråga någonting utan att riskera att bli totalt dumförklarad. Blääääääääääääääääääää.

Så långt en fantastisk dag.

På kvällen var jag på informationsmöte för hemortsambassadörer och jag hoppas att jag får åka. Vore inte helt fel med femhundra kronor och en betald hemresa och dessutom ett besök på björkis. Skoj. 

Avslutade med ett besök på clas ohlson där jag inhandlade en ny cykelkorg som jag låste fast med två hänglås. Nästa gång ska boven få jobba lite mer.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback