skivstång

Jag har varit hemma i helgen. Myyzzz. I fredags åt vi tacos och såg på let's dance hemma hos m&p och på lördag morgon var jag med mamma till simhallen och chillade lite. Superskönt. Efter det var Kalle och jag till sandviken och sen softade vi resten av dagen och halva söndagen. Igår hann vi även med ett besök hemma hos A&C och jag hann med ett riktigt svettigt bodycombatpass.

Idag började jag kvart över ett. Superskönt. Åkte hemifrån halv tio. Underbart. Hade ett litet workoutpass på beräkningsvetenskapen och sen åkte jag och Amanda direkt till friskis och testade deras svar på bodypump - skivstång. Det var hackigt, ganska mesigt och jättejättesvårt att byta vikt. Kände när jag stod där och spännde att jag faktiskt saknar bodypump. Får göra mitt bästa för att hitta något tillfälle att gå när jag är hemma. Puss på det.

Nu ska jag chilla och tagga för en 8-12 dag imorn. Livet kunde ju vara sämre. Om jag kan röra mig blir det friskis igen då.  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback