step

Jag har gått i skolan i två dagar och har under dessa haft totalt TRE föreläsningar. Sån himla himla kontrast mot förra perioden så det finns inte. Igår hade vi en klockan åtta och en klockan tre. Däremellan skulle jag och Amanda försöka räkna lite men det failade då vi började på helt fel kapitel. Hmm... kanske inte så konstigt att vi inte tyckte att det stämde med föreläsningen. Idag hade vi sällskap och fick reda på att kapitel fyra i den nya upplagan hette fem i vår bok så nu stämde det bättre, varför krångla till det liksom? Men faktum är att linjär algebra nästan känns roligt till och med.

Efter skolan idag åkte jag hem till Carro och åt scones tillsammans med Elin och Sophie. Mysigt. Efter det åkte jag hem och packade träningsväskan och sen bar det av direkt till friskis för en omgång step styrka. Helt lagom avancerad step, inget onödigt krångel och det funkade bra även utan kontroll på armar och ben. Kanske kan upprepas. Nu har jag precis ätit mat och ska precis kolla upp vad morgondagens lab i beräkningsvetenskap ska kunna tänkas handla om. Puss hej. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback