helg

Jag ansåg att endast en föreläsning i beräkningsvetenskap var en fullgod anledning att ta sig ledigt denna fredag så det bar av hem till kärleken redan igår eftermiddag. Idag har jag varit hos mormor och lunchat och spelat kort och jag fick till och med ut tanten på en promenad runt kvarteret. TVÅ varv. Nu ska jag hjälpa mina föräldrar att bygga ihop en gigantisk bokhylla. Sen blir det kanske lite handboll och senare ska jag mysa med min älskling med god mat, let's dance, massa godis och mys. Imorn blir det uppsala igen för avskedsfest hos Linnea och sedan rumpskakning på Norrlands. Kan bli en bra helg det här.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback