back

Är tillbaka i uppsalaland och försöker göra mig hemmastadd i mitt lilla rum igen. Går rätt bra faktiskt. Rätt så skönt med en helg här som inte innefattar tiotimmars pluggpass. Mamma och pappa skjutsade ner mig i fredags eftermiddag. Jätteskönt att få åka bil hit. Vi packade in mina tusen väskor och sedan gick vi till en grekisk restaurang och åt. Mums. Efter det rullade jag hem till Sophie och tittade på På Spåret och mumsade godis. Mys.

Igår skrev jag tenta på morgonen. Blev så sjukt besviken när jag såg att det var samma människa som skrivit den här tentan också. Jag tyckte ju verkligen att jag kunde en massa saker och kände mig rätt säker. Ingenting kom med. Bara en massa konstiga härledningar och generella uttryck. Nu vet jag inte. Det var himla himla svårt. Jättetråkigt. Men vi får se. Jag hoppas ju att det gick ändå. Men men.. på kvällen var vi hem till Agnes och återsåg stora delar av klassen. Jättetrevligt. När klassisarna skulle vidare ut på v-dala gick jag hem och snarkade.

Idag chillar jag på förmiddagen. Just nu med fångarna på fortet. Senare ska jag gå på stan med Sophie och sen träna ikväll. Låter som en rätt bra söndag det också :)

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback