shake

Min helg har varit jättejättefin så här långt och den är inte slut än. Oj oj oj. I fredags hade vi förfest hos sophie med let's dance och popcorn och godis. Jag och elin skulle shoppa godis på ica. Vi plockade lite i en varsin påse och jämförde och trodde att de nog vägde ungefär lika mycket. I kassan visade det sig att båda vägde 0,355 kg och kostade 14,20 kr. Lika på grammet alltså. Det lär man inte kunna göra om någonsin. Det blev ett par timmars shake på värmlands innan jag gick hem och snarkade. 

Igår var det den fantastiska W-dagen. Det är sällan man äter konstant en hel dag men igår gjorde jag verkligen det. Man blev gödd så att man kunde rulla hem från geocentrum utan sin cykel. VI fick frukost, lunch och fika och det fina med mässor är ju att det bjuds på oändliga mängder godis. Nästan. Åt och åt och åt och åt. Föredragen var väl inte alltid jättefantastiska men man kan ju lätt konstatera att vissa pratar bättre än andra. På kvällen hade vi en egen liten gasque hos Linda. Vi åt canelloni med svamp och lök och tomatsås och det var kanske hur gott som helst. Efter det blev det melodifestivalen med fruktsallad och glass till efterrätt. Hörde dock inte så mycket av bidragen för vi surrade mest så jag kan inte riktigt uttala mig om huruvida de var rätt som gick vidare eller inte. Jag tror inte att Babsan hade så mycket där att göra i alla fall. Vid elva begav vi oss tillbaka till geocentrum för släppet till gasquen och dansade och dansade och dansade. Jättebra kväll.

Nu ska jag strax vandra hem till Sophie på knytisbrunch med min pastasallad. Jättegott ska det bli hoppas jag. Senare i eftermiddag kommer nog min älskling hit och kramas lite med mig. Jag saknar honom.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Du är för gullig du, men du glömde att nämna det nyttiga äpplet. Kram

2011-02-14 @ 13:11:13

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback