hej igen

Min blogg verkar ha gått och dött lite igen. Det händer just som inte så mycket spexigt i mitt liv så det finns inte så mycket att berätta om. Men jag har tränat tre dagar irad, det är väl spexigt i sig. I söndags fick jag med mig Sofie på en vända BodyCombat-ös och i måndags fick Amanda med mig på en omgång Bas-spinning på friskis och igår körde vi det fantastiska step-styrkapasset. Bra jobbat där alltså så ikväll unnar jag mig chill och kanske kan jag orka plugga lite då?

Dagen har varit späckad med en lab i beräkningsvetenskap, ett seminarium i miljörätt och som grädden på moset en dugga i linjär algebra. Fin dag. Men duggan gick kanske bra. Jag hoppas.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback