vi provar igen...

Kanske är det dags att de som hänger här och faktiskt kanske bryr sig får reda på hur det faktiskt ligger till med saker och ting. Det är inte slut mellan mig och Kalle. Vi provar lite till och så får vi se hur det fortskrider. Jag tog beslutet att göra slut av flera anledningar. Jag började med att göra slut och därefter lade jag fram problematiken igen och det var först då, när alternativet var ingenting, som vi faktiskt kunde lyssna på varandra och förstå vad de vi har ät värt. Så är det. Jag känner mig som en fånig fjortis som gör slut ena dagen och är tillsammans igen nästa dag men jag är ungefär på den nivån. Jag har aldrig gjort det här och vet inte hur man gör det bäst. Nu har jag tagit ett steg mot en förändring och känns det fortfarande fel så får vi se vad som händer. Stort tack till alla som stöttade och kom med fina ord. Det var inte meningen att folk skulle tycka synd om mig men det betydde jättemycket. Puss på er.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback