uppis igen

Tjupp!

Första dagen på repetitionskursen i elektromagnetism idag. Gick helt okej faktiskt. Vi har fått en lagom långsam och metodisk liten gubbe som föreläsare och det känns verkligen som att han vill att vi ska fatta saker. Idag lärde vi oss till exempel Gauss flödessats och bara det är väl nästan mer än vi lärde oss på hela kursen med Barbara. Och hon kan inte göra tentan. Det är inte ens möjligt. Känns som att det här kan bli bra.

I övrigt känns det både och att vara tillbaka i uppsala. Segt att gå i skolan igen och segt att längta hem varenda dag men jag tror på den här hösten. Längtar efter spelkvällar och nationsutgång och friskisträning och rutiner på livet igen. Jag tror verkligen på att det här kan bli riktigt riktigt bra om jag bara bjuder till lite och inte är så feg. 

Puss  


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback