potential

Idag kändes det inte riktigt lika bra. Kirchhoff med sina lagar blev vår överman idag. Sucken. Elektromagnetism kan nog ta knäcken på vem som helst. Vi satt hela eftermiddagen och stirrade på våra potentialvandringar och kom INGENSTANS. Verkligen ingenting hände. Det blev bara fel och vi blev rätt galna. Meen.. imorgon är en ny dag och vi får inte deppa ihop över det här. Någonting måste vi ju kunna lära oss.

När vi gav upp åkte jag med Amanda till Ikea. Ett trevligt litet avbrott sådär. Shoppade loss ordentligt och köpte en lampa till mitt fönster, två stora muggar (som om jag inte hade alldeles för mycket muggar redan) och en diskborste. Nu lyser det fint i mitt fönster i alla fall även om allt annat är kaos. Ett stort behov av att damma. Jajamensan.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback