fjärde augusti tvåtusenelva

Har i princip inte suttit vid en dator sen jag bloggade senast. Älskar vädret just nu. Helt lagom varmt med 23-24 grader i skuggan för det är ju ändå lika stekigt i solen. Jobbet är chill också. Nu när det är sommaranpassning har jag kommit hem mellan tolv och halv två om dagarna beroende på om det är reklam, annonsblad eller ingenting och efter det är det bada, sola, steka som gäller. Dock har jag börjat lite smått med elektron. Eller snarare, jag läser om elektriska- och magnetiska fält i en fysik B-bok. Försöker väcka kunskaper som jag bevisligen en gång haft och faktiskt känns det riktigt riktigt enkelt. Förhoppningsvis är det endast tecken på att vi gått upp något i svårighetsgrad de senaste två åren. Men.. lite grunder om strömriktningar och högerhandsregler ska det väl ändå kunna lägga så att jag fattar någonting när jag börjar läsa det som jag egentligen ska kunna.

Imorgon blir det en sväng till uppis över helgen. Ska ut och käka med klassisar imorn kväll och sen blir det utgång på lördag. Jättetrevligt ska det bli. Men tanken på uppsala ger mig samtidigt ångest. En vecka med jobb sen är jag där igen. Först elektro i en vecka och sen sommarlov i fem dagar till och sen trean. Helt f**king stört att jag ska gå i trean. Men.. jag tror på trean, jag gör faktiskt det. Det värsta ska vara över nu. Låt oss hoppas.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback