maaaaaaaat!

Puuuuuh.. Två duggor, två labbar, tre labrapporter och hektiskt pluggande. Och massor med mat. Vilken vecka det här har varit.

Maten är det bästa så den kan jag fortsätta prata om. Efter mekanikduggan igår (som kanske gick, kanske inte) åkte vi till VG på deras fantastiska sopplunch. Underbart. Linssoppa var det den här gången och den var jättejättegod. Och brödet man får till. Och vitlökssmöret. Åh, himmel. Var sanslöst mätt efter det och då hade matdagen bara börjat. Vid fem åkte jag till Uthgård och gick på W:s alumnkväll. Tre gamla studenter kom och berättade om sina nuvarande jobb osv. Jätteintressant blandat med ointressant men så ska det väl vara. Men återigen maten. Tvårätters helt okej fin middag. Oj oj oj. Rullade hem utan cykel när det var färdigt. Och Idag fortsatte ätandet med att jag köpte mat på Rullan för att jag inte orkade släpa på två matlådor till skolan. Amanda och jag skulle pressa på med labrapporter tills vi stupade var det tänkt så vi tog med middag. Och på lunchen ble det även en glass i solen. Nu är rapporterna klara och vi kan imorgon fira in påsklovet med en mycket välförtjänt pizza. Puss på mat var det va?


Mmmmh.. :)



Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback