sverige jobbar..?

Har precis kommit hem från utgång på snerikes med Sophie, Carro, Elin och Johanna. Det var skoj, men trångt. Första tisdagsklubben för terminen så det kanske är förståeligt. I kön fick vi kondomer av moderaterna med budskapet "sverige jobbar". Gillar deras syn på hur jobben ska skapas. HA HA HA. Dagens bästa.

I övrigt har den här dagen ägnats åt föreläsningar och mekanikplugg. Vad annars. Imorgon kör vi igång klockan tio. Puss på det.

Och jag är fortfarande förkyld. Vet förvisso inte om jag har nämnt det här, men så är det. Idag köpte jag nässpray med menthol. Jävlar vad obehagligt det var. Iskallt i hela huvudet.

Godnatt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback