slut på faddrande

Nu är mottagningen slut. Reccarna är inte längre reccar, faddrarna är inte längre faddrar. Sorgligt, men skönt. Torsdagens avslutning i tältet var skoj. Äntligen fick vi dansa våran reccedans då de körde ett medley på uppskattningsvis de fem senaste årens danser. Jätteskoj.

Igår morse hade jag mekaniklablektion med både Lady Gaga, Pettson, Ernst Kirschsteiger och Leonardo da Vinci. Spännande. Fyra stycken i min klass hadr nämligen varit hjälpisar. Jätteroligt.

Nu är jag hemma hemma igen. Jätteskönt. Idag har älskling och jag varit på marknad i Falun. Jag köpte en blomkruka. Fantastiskt shoppat.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback