mekanik

Idag fick jag lära mig att man kan bryta handen i benet om man boxas för hårt utan handskar. Känn på den va. Det var lite smålustigt sådär. Men det var väl kanske det enda. Mekaniken ger mig ångest. åååååååååååågeeeeeeeeeeeeeest. Egentligen har jag inte så mycket att säga. Sitter mest och är handlingsförlamad och väntar på att gå och lägga mig. Typ. Har lyckats slå ihjäl den här kvällen utan att göra någonting alls. Absolut ingenting. Har bara häckat här och som väntat på att mekanikpolletten ska trilla ner av sig själv. Borde verkligen läsa lite innan jag somnar. Men jag har ju lärt mig att utan kraft så blir det ingen acceleration. Och det lär väl ska behövas en 600 newton för att få fart på den här kroppen så vida inte friktionskraften och normalkraften i datastolen håller mig kvar. Och de gör de tydligen för jag sitter ju här fortfarande, eller rättare sagt igen. Fast jag hämtade förvisso Physics Handbook och konstaterade som hastigast att, ja det fanns visst några formler i den. Bra kämpat.

Godnatt


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback