huvudvärk

Shit. Har nog aldrig cyklat så brutalt någonsin. Trodde bergis att jag skulle komma försent imorse. Tåget var nästan en halvtimme försenat. Det skulle komma in tio över nio men kom in fem över halv tio. Jag började kvart över tio och brukar cykla iväg typ kvart-tio i. Nu fick jag småspringa hem med väskorna, stressastressa för att packa om och sen kasta mig på cykeln och hurta hurta hurta allt vad jag orkade (och det var inte alls mycket) till skolan. Kom iväg vid prick tio och man får cykla på bra om man ska hinna hela vägen på en kvart. Tog hela pollaxbacken och svetten sprutade. Mysigt. Jävla kollektivtrafik.

Annars har det varit en okej dag, inlämningsuppgiften till mekaniken blev gjord men mekanikföreläsningen på eftermiddagen var också brutal. Skrev så jag fick kramp och det var tusentals formler och vektorer i alla möjliga riktningar, och när det var färdigt säger tanten att det minsann var den enkla delen. Vill inte veta hur den svåra delen ser ut.

Har även lyssnat på Maria Wetterstrand idag. Hon höll ett kort föredrag precis när vi slutade. Vet inte om jag kommer rösta på miljöpartiet men det var ändå intressant att höra vad de tycker, rätt många bra saker var det i alla fall.

Har haft huvudvärk hela eftermiddagen. Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det att krypa ner i sängen.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback