fadderdag 9

Tjoho. Har nu överlevt två skoldagar till. Fantastiskt bra gjort. Har haft tre föreläsningar i mekanik och än så länge hänger jag med hyfsat bra. Måste bara se till att skaffa mig böckerna så att jag kan börja läsa. Igår började flervariabeln också. Känner att det inte kommer bli fullt lika roligt. Usch. Hatar när jag måste hålla på och tänka tredimensionellt och särskilt försöka rita det på ett tvådimensionellt papper. Inte bra. Och föreläsaren var så sjukt stressad. Trots att hon pratade och skrev sjukt fort och dessutom drog över en kvart på lunchen så hann hon inte gå igenom allt hon skulle. Hur hade hon planerat? Vår tredje kurs, akvatisk miljöanalys, känns däremot riktigt intressant. Gillar att fördjupa mig i miljöproblem. Det är väl kanske därför jag går den här utbildningen. Heh.

På kvällen igår var vi ute och åt med reccarna på v-dala. Mycket trevligt. Jag åt kycklingfilé och klyftpotatis. Mums. Vart så däst av maten så att jag inte pallade tältet. Dock cyklade jag med dit, men jag kände direkt att jag varken orkade eller hade lust att dansa så jag cklade hem efter typ en halvtimme.

Nu tänkte jag att det skulle bli lite pluggande


Meddela din åsikt
Jag heter: Simon

Träffade jag dig idag? Utanför luthagens livs?

2010-09-02 @ 23:46:48
Jag heter: sara

sv; hur ska jag kunna veta det? jag var där i alla fall men eftersom jag inte vet vem du är så kan jag liksom inte svara.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback