dugga

Idag har jag skrivit dugga. Det var spännande. Har nog aldrig gjort ett så ytterst grovt slarvfel någonsin och kännt att det var rimligt. Till tentan ska jag läsa på om vinkelhastighet och inte få för mig att jorden snurrar med 480 radianer per sekund. Det är ju fan över 80 varv per sekund. Kanske dags att hålla i sig så att man inte ramlar av. Men jag får väl skylla på att jag var stressad. Förlorade mig alldeles för länge i en och samma uppgift så de två sista blev ingenting vettigt. På den sista ritade jag en bild och skrev ungefär det som man fick veta i uppgiften. Men jaja. Det kommer en tenta så småningom.

Efter duggan blev det lite tröstshopping. Tänkte att jag skulle titta på höstkläder, typ jacka och mössa och halsduk och sånt. Kom istället hem med en skjorta och en klänning och ett linne. Så kan det gå.

Avslutade kvällen med Bio tillsammans med Carro, Elin och Sophie. I rymden finns inga känslor. Se den. Så himla fin. Man blev bara glad av den. Verkligen. Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback