spel och sånt

Bjöd in mina fina klassisar på spelkväll igår. Rappakalja och Alias spelade vi och det var fantastiskt roligt. Skrattade hejdlöst åt typ allt. Efter spelandet var vi till smålands på släppet till slektfesten. Det var också roligt även om det var väldigt dimmigt där ett tag. Läskigt att vara någonstans fysiskt när huvudet är någon helst annanstans, men sånt är livet på en pinne. Dansade i alla fall årets och våran reccedans och det är ju alltid fantastiskt och så gick det något larm. Random. Kom hem vid två efter bästa dimman på länge. Hurra.




Sophie, Malin, Elin



Carro



Amanda och Linnea



Linda



Elin och jag


Meddela din åsikt
Jag heter: Malin Molén

vad fin du var i håret sara (:

2010-10-24 @ 17:45:50
Jag heter: Sara

sv; Oj hej!! tack :) hur är det med dig? hur funkar livet i linköping? :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback