tentat

Mekaniktentan är skriven (pheew!) och här sitter jag och mumsar bönstroganoff och trivs med livet. Hurra för mig som är så fantastiskt duktig och lagar något vegetariskt för en gångs skull. Bra jobbat Sara. Ära och berömmelse till dig. Eller nej, jag kanske inte är så underbart överpositiv. Jag bara hoppas helt fantastiskt innerligt att jag klarade den här tentan för det kändes faktiskt ganska bra. Sen tycker jag att jag får äta saker oavsett om de har levt eller inte, men jag kan ju nästan konstatera att det var godare med bönor än med korv. Bra där. 

Funderar hur jag ska fortsätta fördriva denna gråtrista eftermiddag. En sväng ut på stan för lite tentashopping följt av en omgång med GIS-rapporten och ett svettigt brädpass på friskis som avslutning låter rätt så lockande faktiskt. Jag var på friskis igår med. Sanna och jag gick på intensivjympa. Har aldrig studsat så frenetiskt i hela mitt liv tror jag. Jag har heller aldrig sett en mer energisk människa än den instruktören. Jag ville typ gå hem så fort jag såg henne. Bara som ett litet exempel gjorde hon alla 38756 armhävningar på en tå. En. Jag klarade inte ens att göra dem på två knän. Träna lite till låter som en bra idé

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback