plugg

Nu när hela världen borde ha delat min sorg över de försvunna vantarna är det kanske dags att berätta något nytt. Faktum är att det finns ungefär noll att berätta. Jag bara pluggar hela tiden. Tentaperioder är de mest innehållslösa perioderna i mitt liv.

Jag åkte hem i fredags och var hemma och myste igår med film och ben&Jerry's men kände att jag inte hade tid att vara hemma och låta bli att plugga längre så jag åkte tillbaka till uppsala redan imorse. Hela helgen har varit helt rubbad. Det kändes som söndag igår för att jag visste att det var sista dagen hemma och det känns som måndag idag för att jag har varit här hela dagen.

Har pluggat hos Amanda idag. Vi gjorde i alla fall en hel gammal tenta och delar av en annan. Det känns inte bra. Man lär sig aldrig att tänka på rätt saker. Kommer aldrig på något själv. Hur ska jag lära mig alla bevarandelagar och när de gäller? Var det mekaniska energin som var konstant? Eller kanske rörelsemängden? Rörelsemängdsmomentet kanske? Är det konservativa krafter eller är det yttre krafter? Kanske både och? Hur ska man minnas?

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback