gis

Har gjort slag i saken. Det blev ett nytt friskiskort. 2000 kronor på minuskontot men förhoppningsvis ett par tre träningar i veckan på pluskontot. Tänkte mig nämligen att fluffet skulle väck nu va så att jag kommer i mina byxor utan att det pyser över. Hatar att se ut som en stoppad korv vad jag än har på mig. Köpa större byxor? Nej. Då ges pyset plats att växa. Inte okej. Pyset bort, byxorna kvar. Oh yeah.

I övrigt har den här dagen bestått av mekanik, mekanik och en mastig datalabb i akvatisk miljöanalys. Man skulle rita djupkurvor i en sjö och jag lovar att jag fick den sämsta sjön av alla. Alla hade tydliga och bra kartor med långa avstånd mellan strecken, utom jag. Min jävla sjö var i sämsta tänkbara upplösning och alla streck flöt ihop så till en enda smet i kanterna så det var helt omöljigt att se vart man skulle rita. Och det hjälpte som inte att zooma heller. Jag ligger flera mil efter alla andra och jag vet att jag har ritat fel på massor med ställen. Fortsättning följer på fredag. Jag hoppas att jag blir godkänd.

 

I mitten är den ju helt okej men vad händer i kanten liksom? På den här bilden går det inte ens att se att det är streck där. Blä.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

jag pysslar också med gis! eller pysslar och pysslar, har haft en föreläsning om det. verkar jättetråkigt. men jag har en lärare som är upp över öronen förälskad i gis och hela tiden påpekar hur otroligt bra det är vis arkeologiska utgrävningar blabla. ja. hur är det annars i uppis? saknar dig!

Jag heter: Anonym

Upp till kamp emot fluffet!!!

Du tycks ju ta det på allvar,mycket träning och så!

2010-10-07 @ 22:19:19
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback