böcker

Imorgon klockan tre kommer jag att ha investerat i kurslitteratur för den här perioden för inte mindre än 1500 kr. Det är en så fantastisk känsla, eller? Ännu ligger dock 650 kr i tryggt förvar i min plånbok men imorgon ska de bytas mot två begagnade kursböcker. Idag blev det en vända in på studentbokhandeln för investering i en bok för 400 och på adlibris klickade jag hem en för 450. Hej då CSN-bidraget. Trevligt att träffast i två dagar i alla fall. Mest arg är jag över att jag ännu inte har fått hela min lön från posten. Vad sysslar ni med va? Tänker ligga på ordentligt tills jag får de där pengarna för det är ändå över 3000 som saknas. Kanske kommer lagom till julklappsshoppingen ska dra igång. Inte dumt i så fall :)

Idag har jag även hunnit med att delta i Sveriges största fairtradefika på stora torget. Gick dit efter skolan med en hel hög klassisar och mumsade rättvisa möss och riskakor och mörk choklad. Gott. Ska göra rätt för det lilla intaget av onyttigheter genom ett svettigt brädpass på friskis med Carro strax. Blir kul.  

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

sv: tack! :) saknar dig med! längtar tills jag åker hem i jul, då kan vi intensivleka! jag föreslår disneykvällar. alternativt andra barnfilmer. krammmmmm


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback