jacka

Här sitter jag och skriver ut tentor allt vad jag orkar. Det finns en del att göra kan man väl säga. Tänkte väl att jag skulle hinna plugga lite idag men det lär nog inte bli av men har jag det utskrivet kan jag ju sitta vart som helst när som helst sen.

Idag har jag och hjärtat varit i valbo och shoppat vinterutrustning. Jag var i behov av en varmare jacka och Kalle var i behov av varmare skor. Hittade en helt okej snygg jacka till ett helt okej jättebra pris på intersport. Finemang. Det blev lite julklappar också när jag ändå var i farten, skönt att komma igång med det i tid och slippa stressa ihjäl sig i slutet när jag ändå har fullsmetat schema fram till 21 december. Det roligaste var när jag stod i toakön och dörren öppnades och det kom ut en jultomte i full mundering. Jacka, luva, skägg, glasögon, allt. Inte alla som kissat efter självaste jultomten va?

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback