tenta 2

Det blev inget mer körande för Sofia i helgen. När Kalle kom hem klockan fem på morgonen, efter tio timmars skruvande, hade de fortfarande inte fått det minsta liv i bilen. Inte roligt. Inte roligt. Jag låg dessutom vaken och väntade på honom eftersom jag inte kunde sova. Inte alls roligt. Så efter ungefär tre timmars sömn hoppade vi ur sängen på söndagen och begav oss tillbaka till kyrkberget för mer folkrace. Det var roligt. Så roligt att se hur brutalt folk kör, och hur fantastiskt fula bilarna är, och vad extremt illa de låter och så vidare och så vidare. Det sämsta var väl kanske allt grus som ständigt dammade upp från banan och att jag brände sönder ansiktet. Som vanligt. Jag tyckte att det var mest mulet och att jag hade solen i ryggen de få stunder den var framme, men tydligen inte. Ser ut som ett stopplyse i hela ansiktet nu.

Idag har jag haft tenta nummer två. Sannolikhet och statistik. Eftersom den började först klockan två kunde jag åka från Gävle halv elva. Jätteskönt med lite sovmorgon hemma. Tentan gick fint tror jag. Det känns bra, men det kan ju ha gått åt skogen för det. Vill få tillbaka den nu nu nu nu. Direkt efter tentan förflyttade vi oss till snerikes och käkade. Jag åt en supergod ceasarsallad med kyckling och bacon. Mums.

I övrigt är jag asigt trött så nu blir det duschen och sen blir det sängen.

Pusshej

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback