TBE

Igår var jag duktigt företagsam och pep iväg direkt efter skolan till en vårdcentral och fixade en av de tre saker jag verkligen måstemåste uträtta här i uppsala, nämligen vaccinera mig mot TBE. Bra Sara. Nu återstår bara att få tummen ur och boka klipptid samt lämna in cykeln på vårrust så att den slipper smälla så mycket. I och för sig att komma ihåg att åka och ta ännu en spruta om en månad, men det borde jag väl fixa.

Det bästabästa är att jag, efter den här veckan, inte kommer att behöva spendera så där brutalt mycket tid i den här staden. I och för sig måste jag tentaplugga så det kanske är lika bra att jag är här ändå..

Nu ska jag cykla till skolan. En heldag med envariabel väntar. Först fyra timmar föreläsning och sedan plugg plugg plugg med Sophie. Bra dag.. eller?

 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback