remember ränning

Jag bara kände för att minnas valborg lite.



Detta borde alla göra minst en gång. Bland det mest störda. Om ni spanar efter ungefär tre fjärdedelar av filmen så ser ni det ståtliga skeppet Wasa. Det är vi. Vi vi vi. Det gck ju som det gick kan man ju säga ;)

Idag har det varit sinnessjukt varmt. Jätteskönt. Vädret förgyller verkligen matteplugget massor. Det är till och med riktigt trevligt att sitta och räkna nu. Ännu trevligare vore det om man förstod helt fullt vad man höll på med. Ehe. Efter de två lektionerna vi hade på eftermiddagen följde jag med klassisar till flogsta för mattepicnic. Eller ja, picnic först och matte sen. Jättetrevligt och roligt. Och imorgon ska vi ut. Skojskoj.

Nu ska jag duscha och sen blir det sängen.

Peace. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback