helg

Jag har visst glömt bort denna lite. Inte skrivit på en hel vecka. Nu är jag tillbaka i Uppsala igen efter fyra dagar hemma. Jätteskönt. Dock är det svårt att slappna av när man måste tentaplugga som en dåre, menmen. Jag hann med lite roligt också.

Lördagen tillexempel. Älskligen och jag tog en lång härlig promenad genom bondeland i solskenet vilket resulterade i att mina axlar var röda som kräftor. Underbart väder. Och på kvällen blev det Lobby med Ida, Emma och Sofie efter en fantastisk förfest med den klassiska tjejmiddagsmaten och en riktigt bra dimma. Gilla gilla.

Och igår var mor och jag på teaterstig i stollgruvan. Mest för att jag ville se gruvan igen, men teatern var söt den med.

Nu ska jag göra ett ryck med envariabel innan det blir skolan efter lunch.

Peace

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback