folkrace

VEM har kommenterat föregående inlägg i mitt namn och med min bloggadress? Skulle jag ha kommenterat så åt mig själv? Njääe?

Hur som helst. Måste börja med att säga att anledningen till varför jag inte har skrivit på några dagar är att alla dagar har sett precis likadana ut som då jag skrev senast. Har pluggat sannolikhet och statistik med Amanda och Jenny ungefär 10 timmar varje dag och resterande tid har jag sovit, ätit och diskat. Ungefär. Förvisso är plugsessionerna väldigt trevliga i sig även om sannolikheten är ett helvetesämne att plugga eftersom allt kan lösas på en halv miljon olika sätt. Men. På måndag är det tenta och det kommer inte bli särskilt mycket pluggande i helgen

För att, för det första är det folkrace i storvik hela helgen. Kalle är inte med och kör utan vi åker bara dit och kollar. Har alltså spenderat hela dagen där idag och blivit brutalt dammig och kall. Sedan var det meningen att vi skulle cruisa i sandviken ikväll men eftersom det helvetesregnade i eftermiddags så bästämde vi oss för att hoppa över det. Dessutom rasade motorn på Sofias folkracebil under ett heat så Kalle och lök håller just nu på att hjälpa henne att byta motor, ännu en anledning till varför det inte blev någon cruising. Sofia körde så brabrabra idag så det var bättre att de lagar upp hennes bil så att hon kan fortsätta köra brabrabra imorn.

Så att, jag sitter hemma hos mor och far och har lite ensamparty just nu. I väntan på att Kalle har skruvat klart så ska jag nog gå ner och titta på lite eurovision och kanske läsa igenom mina sannolikhetsanteckningar och ladda för en ny folkracedag imorn.

Hoppas att alla har en bra helg 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback