end of envariabel

Tentan är gjord gjord gjord gjord. En hel termins slit med gränsvärden, derivator, integraler och asymptoter åt alla möjliga håll är nu passé. För även om jag inte har klarat den så stundar snart ett långt härligt sommarlov fritt från calculus, eftersom jag i så fall inte behöver börja plugga till omtenta förrän i augusti. Dock är det två tentor kvar, men den ångesten släpps inte in förrän imorgon klockan 12 då Amanda och Jeny kommer hit och pluggar sannolikhet och statistik med mig.

Efter-tenta-euforin ledde till att jag, efter en lyckad vända på stan, kom hem med skor, t-shirt, trosor, strumpor, leggins och nagellack. Oj så det blev. Kanske inte helt planerat, men ack så välbehövligt och fint. Ska måla naglarna nu tror jag. Blåa.

Om ett par timmar drar jag mig mot Norrlands för lite efter-tenta-mys med klassisarna. Blir trevligt och fint.

Nu blir det duschen.



The shopping of today :)


Meddela din åsikt
Jag heter: Sofie

Sv: Det låter som ett bra tips det tycker jag så det ska jag göra :) Tack! Snygga skor förresten!

Jag heter: sara

Supersnygga skor!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-26 @ 22:25:19
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback