dag-före-tenta-dag

Seg dag idag. Bara det att det är dagen före en mastig tenta gör att jag bara vill spola fram tiden så att det blir imorgon så att jag kan gå och skriva den där tentan. Usch. Dessutom regnar det. Jag gick en sväng på stan men det var inte alls roligt i regnet. Fick i alla fall med mig två par örhängen och en teburk hem. Vilken fenomenal shopping. Jag som var så sugen på att shoppa sommarkläder bara för någon dag sen. Det var jag inte idag. Jag gick hem när det började åskmullra för att jag inte hade dragit ur datorn, men jag tror att det har gett sig nu. Om det är fint väder imorgon efter tentan, vilket det säkert inte är, så kanske det blir ett nytt shoppingförsök då. Vem vet. Nu ska jag spela sims och säkerligen ringa och tröka på älsklingen för tredje gången idag bara för att jag har så tråkigt. Det är ju perfekt mysväder idag. Tänk om jag hade åkt hem igår, eller gjort ett tapprare försök att få älskligen att åka hit, så mysigt det hade kunnat bli.

Hoppas att ni har en mer mysig mysdag än jag.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback