2ÅR


2 ÅR IDAG <3


Jag har haft en galet bra helg. Det började i fredags med utgång tillsammans med Emma och Ida. Jätteroligt att träffa dem igen. Det enda som blev lite fail var väl kanske musiken på Kharma för den sög verkligen på riktigt.

I lördags åkte jag in till Gävle på cruising med Kalle, Ida och Lök. Vi åkte räcer-mazdan och tittade på fiiiiiiiiina bilar hela kvällen. Åh, det fanns mycket att dregla över. Men mazdan är ju inte så dålig den heller. Wroooooooom.

Igår tillbrinmgade jag större delen av dagen i Uppsala på fadderutbildning. Det ska bli jätteroligt att vara fadder. Hoppas jag. Det verkar roligt.

Och idag då. Två år med älsklingen. Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Fast samtidigt känns det ju som att det alltid har varit vi. Det är i alla fall anledningen till varför jag inte stannade i Uppsala igår när jag ändå var där. Vi ska fira ikväll när Kalle kommer hem från jobbet. Då ska vi åka och köpa hem kinamat och bara mysa. Fram tills dess ska jag plugga envariabel.

Hoppas att ni också har haft en bra helg 


Meddela din åsikt
Jag heter: Ida

Grattis till er!!! =D

Kram kram

Jag heter: Sofie

Grattis grattis :) gud vad tiden går fort!

2010-05-10 @ 20:47:50
bloggintresserade klickar här: http://sofiieforsberg.blogg.se/

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback