torsdag

Malin&Sanna poppar ljuva 90- och 00-talslåtar och vi är allmänt nostalgiska här i uppsalaland. Vi pratade om mellanstadiediscon och lekisdiscon och fina danser och andra musikminnen när vi åt allehanda kreativ kvällsmat. Fint.

Idag har jag och Amanda pluggat biologi i sju timmar. Aningen mastigt. Vi tog oss igenom mängder av växthormoner och annat jox men konstaterade i alla fall att vi nog lärt oss något när vi var klara. Det var ju skönt. Men det är mycket kvar. Mycket mycket mycket.

Igår var jag hemma. Blev hemskickad på ett helt värdelöst funktionärsmöte i tisdagskväll och passade på att få en hemmadag mitt i veckan eftersom jag bara hade en lektion igår som jag inte pallade att gå på. Riktigt skönt faktiskt.

Imorgon är det 9-17 i skolan som gäller. Får se hur det går. Det var längesen jag gick så länge. Riktigt längesen.

Pusshej

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback