tentaplugg

Har försökt plugga hela dagen idag. Verkligen försökt och verkligen misslyckats. Absolut noll karaktär. Och noll karaktär dagen innan en tenta brukar betyda att jag anser att det räcker och är färdigpluggat. Får hoppas att det stämmer denna gången också. Får hoppas att jag kan tillräckligt helt enkelt. Och faktum är att när jag och Josefin gick igenom de gamla tentorna som ligger uppe så kändes de väldigt lätta. Kan antingen betyda att jag kan det jag ska eller så betyder det att jag bara kan det som finns på de tentorna och inget annat.. Vore jobbigt om det var det sistnämnda.

Nu ska jag duscha och sedan mysa med datorn.

Tenta 14-19 imorn.

Och jag har INGEN ångest. Jätteskönt.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback