tenta igen

Nu är även tenta nummer två avklarad. Ekologin. Superskönt. Tror att den gick ganska bra också. Ännu mer superskönt. Vi fick ju ha med oss allt material så det var underbart bara det. När jag först bläddrade igenom tentan satt jag och panikade och tyckte att jag inte kunde någonting, men sen när jag började läsa och fundera så gick ju faktiskt det mesta att hitta. Fantastiskt.

Efter tentan gick jag på stan med Jenny. Mycket trevligt. Började med att vi fick privatskjuts ner på stan i en stadsbuss av hennes pojkvän. Inte illa. Hehe. Sen gick vi och spånade idéer till morgondagens dammiddag som ju har temat gudar och väsen. Svårt. Jag tänkte försöka vara Freja. Inte för att jag har något som särskiljer just henne men jag har å andra sidan ingenting som särskiljer någon annan heller. Men men, jag köpte i alla fall ett par örhängen som jag tänkte kunde passa och så har jag lånat en klänning av Malin och så har jag skramlat ihop lite andra prylar hemifrån. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag chilla. Imorgon börjar peppandet inför matteduggan.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback