sjukdag

Seg dag idag. Känner mig som en skit och vill bara att de här tre dagarna ska gå så att jag får åka hem och pussa på min älskling och alla katter igen. Längtar.

Idag var nog första gången som jag skippade en föreläsning bara för att jag verkligen inte orkade kliva ur sängen. Det brukar inte vara min melodi att göra så men imorse var det kritiskt verkligen. Åkte dock in till skolan och gjorde labbar i beräkningsvetenskap till klockan tio. Amanda och jag var så pass effektiva att vi hann göra den som ska göras på torsdag morgon så nu kan vi sova då. Jippi.

Det blev en vända till apoteket idag också. Snörvlade in där och bättrade på hela förkylningsarsenalen med både nässpray, ipren och halstabletter så nu ska jag väl lyckas få bukt med eländet. Hoppas.

Tittade på mästarnas mästare också. Blev jätteglad när Louise gick till final. Hon är den första idolen jag minns att jag hade inom simningen när jag var typ åtta-nio år och överentusiastisk. Hon är fantastisk. Hejar på henne.

Och så vill jag få reda på resultaten på förbaskade tentorna. Nu nu nu nu. Helst igår.

Nu blir det sova.

Godnatt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback