sjuk

Hatar att jag skulle bli sjuk. Är så himla sur över det. Nu missade jag pubrundan också. Jag som hade fått låna Sannas fräsiga fjäderhatt. Bajs. Jag var med på första stoppet på V-Dala och delade en nachotallrik med Josefin och blev mätt. Sen kände jag mig som ett vrak och jättetråkig och jättetrött så jag gick hem.

Sen dess har jag spelat betapet.

Och duggan gick väl inte alls antar jag..

Det bästa med den här dagen, bortsett från alla 532 underbart bacilltäta nysningar, var nog vårt forsränningsmöte på ÖG. Vi lunchade och planerade och ritade en skiss över hur vår flotte ska se ut och om det går som vi vill kommer det att bli awsome.

Jag köpte beräkningsvetenskapsboken idag också. Det kan nog bli en spännande kurs. Nu ska man plötsligt få sig lite programmering till livs också. Kanske jag fattar lite mer om de knepiga algoritmerna som vi knappade in på miniräknaren i matte diskretkursen. Jag måste bara fatta hur man laddar ner programmet. Kan bli spännande.

Nu ska jag sova.

Godnatt. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback