sjuk igen

Självklart skulle det bli ett bakslag med förkylningen. Och självklart skulle jag vara ute och släpa runt på min cykel i miserabelt snöoväder just när det blev bakslag med förkylningen. Blä. Kände inte av någonting speciellt i morse när jag cyklade iväg till engelska parken, mer än att det var fasligt jobbigt att cykla (och det var INNAN det började snöa). Sen när vi satt där och pluggade så blev jag mer och mer snorig, nös ofattbart många gånger och blev allmänt klen. Pallade plugg i tre timmar innan jag dog. Satt där och orkade inte och fattade inte så jag åkte hem istället. Ingen lätt resa kan jag meddela. Gick mesta delen av vägen och fick hjärnfrys av all äcklig kall snö som piskade mig i ansiktet. Ville dö hela tiden ungefär.  

Men jag kom hem. Såg ut som en snöboll gjorde jag, men jag kom hem. Sedan dess har jag spelat ofantligt många matcher betapet och tittat på fredagens avsnitt av så ska det låta. Orkade ingen mer matte. Har inga förhoppningar inför duggan alls. Tänker bara göra den.

Den enda nytta jag kan sägas ha gjort sen jag kom hem är att jag har anmält mig till höstens kurser. Det kommer att bli en spännande höst, eller vad sägs om:
* Akvatisk Miljöanalys
* Mekanik I
* Flervariabelanalys
* Analytisk Miljökemi
* Fysikalisk Kemi
* Elektromagnetism I
Något är väl förhoppningsvis lite intressant. Nu börjar ju saker i alla fall heta något med miljö. Kan vara positivt. Hyser dock låga förhoppningar om mekanik och flervariabel. Det där ordet analys gillar jag inte heller riktigt.

Nu blir det sängen.

Adjö


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback