fotosyntes

Idag är det den tionde mars och jag och min älskling har varit tillsammans i 22 månader. Snart två år <3

Imorse var det frågestund på biologin och efter lunch satt vi och pratade växtfysiologi för hela slanten. Känner mig faktiskt oroväckande trygg med biologin. Känns inte allt för avancerat även om det är brutalt tråkigt att läsa om växterna. Jag ägnade tre timmar åt fotosyntes och näringsämnen när jag kom hem och känner mig helt okej nöjd med dagens biologiinsats. Det är roligt när man förstår. Då blir det liksom lite lättare. Ekologin känns brutalt mycket värre. Usch. Det ska vi nog inte ens prata om.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det mer plugg, sen eventuellt bio och sen åker jag hem. Puss på det.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback