fin helg

Har haft en fin helg igen. Och helt lagom lång blev den också. Älskar schemafria måndagar. Dock har jag suttit med näsan i biologiboken i tre timmar igår och från elva till fem idag, men det gör jag så gärna bara jag får vara hemma. Underbart.

Lördagen var mycket fin. Fick fikabesök av 2xEmil samt Malin och Hanna och vi pratade (mest bilhistorier) i köket i många timmar. Sen blev det film. Änglar och Demoner. Mycket bra. Sen skulle vi köpa pizza. Maktkampen om huruvida den skulle intas på Gästis eller hemma i soffan vanns av tjejerna i majoritet (eftersom lök hade avvikit) så det blev soffan samtidigt som vi tittade på Monsters Inc. Hade glömt att den var så kul. Hehehe.

Imorgon är det mattelektion och föreläsning på förmiddagen och hela eftermiddagen kommer att ägnas åt plugg. Tjoho.

Pusshej

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback