earth hour

På lördagkvällen var jag och älsklingen och käkade på Mona Lisa. Mamma hade någon rabattkupong där som vi fick utnyttja. Vi åt file mignon och det var jättegott. Enda minuset var att vi var helt själva på restaurangen, men det hade väl sin charm det med. hehe. På vägen hem passerade vi statoil och hyrde luftslottet som sprängdes och sen åkte vi hem och firade Earth Hour med mamma och pappa. Mysigt. Vi satt vid köksbordet med bara stearinljus tända och pratade i en timme. Man borde fira Earth Hour oftare.

Tanken var att vi skulle kolla på filmen efter earth hour men eftersom den var över två timmar så orkade vi inte riktigt det så vi åkte till torsåker och sov istället. Hela söndagen försvann i förvirringen av att ställa fram klockan. Vi sov till halv elva, men då var ju klockan egentligen halv tolv och när vi hade kollat klart på filmen så var klockan två. Filmen var bra men ganska rörig. Man gör nog bra i att se trean direkt efter att man sett tvåan så att man inte hinner glömma bort personer och på vilket sätt de är inblandade. Det är jättemycket folk och alla jagar alla på ett eller annat sätt.

Avslutade min söndag med ett svettigt bodycombatpass. Nu ska det jävlar anamma börja tränas igen. Det var första gången jag körde 43:an så det var lite förvirrat, men det är väl tur att det inte är någon som har kört den sådär hemskt många gånger.

Om någon timme ska jag åka till björkhaga och träffa Lennart och de andra. Blir trevligt trevligt. Och ikväll ska det simmas lite. Blir också trevligt.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback