bosu

Trots att jag var trött och lite lätt sliten efter gårdagens gudomliga fest på värmlands så började jag min lördag med träning. Skönt. Vårluftade min cykel för första gången (känns i rumpan nu..) och förljde med klasskamrat Malin till friskis i Ekeby och körde Core Bosu. Riktigt fräsigt. Man står på en halv pilatesboll och kör en massa balansgrejer. Jobbigt för magen och för fötterna som står och skakar hela tiden. Lovar att jag kommer ha hitta många nya små muskler att ha ont i imorgon.

Nu ska jag leta mig mot engelska parken där jag ska finna några klassisar att räkna lite matte med. Blir spännande. Har aldrig varit där så vi får väl se hur det går.

Och ikväll blir det bio med samma klassisar. Alice i underlandet i 3D. Blir nog bra.

Tjing

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback