shopping

Jag är sjukern idag. Snörvlar och nyser och har ett huvud som är fyllt med fluff. Inte så roligt. Trotsade dock detta och for till Valbo med Ida. Vi skulle köpa födelsedagspresenter men det slutade med att vi bara handlade till oss själva. Mwuahahah. Jag köpte bland annat en klänning, en kjol och en ny plattång eftersom min håller på att ge upp. Ida köpte ett nytt spel till sitt wii. Super Mario. Jag följde med henne hemt och nördade ett tag. Det var fantastiskt roligt men jag sög på det också, precis som det andra spelet. Jag är inte braaa. 

Nu sitter jag hemma hos älskling och ska snart sova. Imorgon ska det regna hela dagen. Jag ser det som en anledning att ligga i soffan och kurera mig hela dagen. Ska kolla klart på greveholm sen åka hem och läsa böcker och dricka varm choklad. Kan bli fint.

God natt

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback