muffinshape

Det blev inga muffins i måndags. Konstaterade när jag kom hem att jag hade glömt formarna i torsåker och blev riktigt surig över det. Istället låg jag och läste hela förmiddagen och en bra bit in på eftermiddagen. Boken heter På andra sidan Venus och handlar om en journalist med en riktigt snobbig chef. Typ en svensk variant av djävulen bär prada. Efter läsningen åkte jag och bokade klipptid och sedan blev det lite fika hos mormor. På kvällen var jag och simmade lite. Faktum är att det blev 2400 meter på en timme och jag är supernöjd med mig själv. Gött.

Igår var också en fin dag. Vaknade till regn regn regn och låg kvar i sängen en hel timme extra trots att jag inte kunde somna om. Därefter gick jag upp och slöade några timmar i soffan med att titta på första halvan av mysteriet på greveholm. Underbart. Jag skulle kunna göra en massor med punkter lång lista varför jag älskar den julkalendern. Efter detta åkte jag hem (med muffinsformarna) och lyckades äntligen verkställa bakningen. Den blev helt okej. Ida och Emma kom hit och fikade lite med mig och sedan åkte vi hem till Ida och spelade wii. Det var roligt även om jag sög överdrivet mycket. Efter att Ida och jag hade skjutsat Emma till bussen åkte vi runt och cruisade lite vilket onödigt nog slutade med en milkshake på McDonalds i Sandviken.

Idag är ganska planlös. Ska klippa mig kvart över ett och efter det kanske jag åker och fikar hos mormor igen. Ikväll blir det i alla fall lite träning. BodyCombat. Det kanske lutar åt att jag försöker mig på lite core också. Vem vet.

Ha en bra dag.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback