Lov

SOOOOOOOOOOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOV!!

Sällan har jag längtat så mycket efter sommarlovet som jag har gjort i år. Tentan igår gick för hoppningsvis tillräckligt bra och jag är glad och nöjd och stolt att nu kunna kalla mig för en femtedels civilingenjör. Fantastiskt.

Vi hade en jättetrevlig kväll igår, även om det kanske inte blev helt som det var tänkt med vissa saker. Hehe. Amanda och Jenny och jag hade stora visioner vad det gällde att blanda drinkar. En blev helt fantastiskt supergod medan den andra dessvärre blev ungefär lika äcklig. Så jag kan verkligen tipsa om kiwi, fläder och sockerdricka medan kanske föreslå en viss avhållsamhet från melon, kokosmjölk och mjölk.

i grillade och hade det trevligt utanför Villes lägenhet ett tag först och sedan gick ungefär halva klassen hem till Malin och spelade krocket medan den andra halvan gick ut på nation. För min del blev det krocket. Jätteroligt men myggigt. Jag kom hem halv ett, mycket tidigarre än jag hade trott eftersom det inte blev någon utgång men jag hade fantastiskt roligt ändå.

Nu ska jag strax bege mig iväg och titta på när Sanna tar studenten. Jätteroligt ska det bli. Malin kommer visst hit också. Jag har svårt att fatta att det var ett helt år sen min student. Ojoj.

Ikväll kommer älsklingen hit och hämtar hem mig. Just nu råder kaos i mitt rum och jag vet inte hur jag ska kunna åtgärda det. Det var visst väldigt mycket saker som skulle med hem.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback