hemmaplugg

Sitter med datorn i köket  i en tom uppsalalägenhet just nu. Amanda och Jenny var här och pluggade beräkningsvetenskap med mig tills för ungefär en halvtimme sen. Så asigt jävla jobbigt att tagga om en gång till och försöka få något vettigt gjort. Men, vi tog oss i alla fall igenom godkäntdelen på fyra tentor. Hyfsat bra ändå. Skönt ändå att det är en del för godkänt och en del för högre betyg för jag orkar verkligen inte sätta mig in i det och det känns bara som en allmänt värdelös kurs och jag tog mentalt sommarlov i påskas. Typ. Jag orkar inte mer nu. Men det är bara en dag till med hårdpluggande och en tenta på tre timmar, sen är det över för den här gången. Så skönt.

Fördelen med att vi pluggade här är såklart att jag inte behövde förflytta mig en endaste millimeter. Jätteskönt. Nackdelen är dock att diskberget växer tre gånger snabbare om man är tre än om man är ensam, men det får man väl bjuda på. Jag antar att jag inte har något annat val än att ta itu med det nu.

Sen väntar sängen.

Pusshej

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback